Şuan Yelkenci.org Arşiv Sayfasındasınız!
Yelkenci.org ana sayfasına geçiş yapmak için tıklayın...

Kasım da Bodrum
30 Ocak 2022, 08:09 5

Ekim ayının sonlarına doğru Nevin Kaptandan bir telefon geldi. Tekne aldım dedi . Bavaria 46 , 2015 model , yepyeni. Teknemizin adı ZUZU . Valla ben tekne almış gibi sevindim. Ekibi topla topla gel dedi. "Gelin" dedi ya , benim kanım kaynamaya başladı, Kasım Bodrum soğuk olur mu acaba dedim demesine ama 3 günlük Bodrum da yelkenede hayır diyemedim tabiki . Nevin kaptan hava soğuk geceleri ama webasto var sıcak teknenin içi ,genede sen kalın şeyler al yanına dedi . İyi de ben şimdi ne götüreceğim , bende 3 günlük gezi için koca bi bavul yaptım kalın polar, kalın mont, ince rüzgarlık, ince mont, kalın çoraplar ,tabi bu kadar kışlığın yanında bikinilerimi havlu falan derken saçma sapan bir bavul oldu ama sağlam oldu.
Bir Yıl İçinde denize girmediğim ay sayısı ne kadar az ise ben o kadar mutlu hissederim. Pandemi öncesinde genelde Ekim veya Kasım da Kıbrıs da denize girip sezonu öyle kapatmaya çalışırdım . Bu sene en son Eylül sonunda denize girdikten sonra kendi kendime sezonu erken kapattım diye hayıflanırken Nevin aradı. Nevin , yelkende tanıdığım, beraber yarıştığım , geçen yaz iki defa Göcek de yelken tatili yaptığım kaptan arkadaşım . Eski denizci, çok iyi kaptan. Güvenmediğim kimseyle çıkmam ben denize. Pandemi ile beraber Bodrumda kaldı dönmedi İstanbula, Bu yaz yelken eğitimleri verdi, iyice Bodruma yerleşti.

Perşembe taktık maskelerimizi çift kat, bindik uçağa doğru Bodrum, rötarsız olmaz tabiki , biz marinaya geldiğimizde akşam oldu. Alış veriş yapacaktık ama marinada tüm marketler kapalı sabah alırız dedik. Ama açık bir tekel bulup akşam şarabımızı aldık. Biz tekneye yerleştik 3 kabin 3 wc , yayıl yayılabildiğin kadar ben de baya bi yayıldım. Hava çok güzel , biz yerleşip şarabımızı içmeye başladığımızda Nevin Kaptan da geldi. Marinadan Bodrum kalesini ışıl ışıl . Sohpet ne kadar güzel olsada yorulmuştuk ve erken kalkıp yola çıkacaktık. Gerçekten sıcacıktı teknenin içi.

Sabah erkenden kalktık , sisliydi ama kahveleri içene kadar, marketler açıldı .Alışveriş yaptık. İki kaptan var bi de ben , haddimi bilirim ben, iki kaptan varken bana söz düşmez dedim doğru mutfağa indim. Kaptanlar yukarda yelkenleri, halatları, sistemleri kontrol ederken bende mutfağı iyice kolaçan ettim, eşyaları yerleştirdim, nerde ne var valla Nevin kaptandan daha iyi bilir hale geldim. ZUZU nun ilk uzun seyri olacak , ilk durağımız Knidos . Usturmaçaları topladığım gibi teknenin burnuna fotograf çekmeye gittim, Milta Marinadan yavaş yavaş yola çıktık. Cuma rüzgar 8-12 olacak sonrasında yok . Yani yelken yapacağımız tek gün. Knidos a gidene kadar açtık yelkenleri , nasıl keyifli , rüzgar , deniz , hava ...

TYF 2021 Kite Foil - IQFOIL Türkiye Şampiyonası'nda Kazananlar Belli Oldu

09 Kasım 2021

Türkiye Yelken Federasyonunun 2021 yılı Faaliyet Programı'nda yer alan Arkas Çeşme Yelken Gençlik ve Spor Kulübü ev sahipliğinde yapılan TYF 2021 Kite Foil - IQFOIL Türkiye Şampiyonası'nda heyecan sona erdi.

Başkan Akdurak, Yelken İl Temsilcileri ile buluştu.

18 Mart 2022

Başkan Akdurak, 2021 - 2024 döneminde illerinde Türkiye Yelken Federasyonu'nu temsil etmek üzere görevlendirilen 27 Yelken İl Temsilcisi ile ilk tanışma toplantısını çevrimiçi olarak gerçekleştirdi.